| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Domingo, 2 de marzo de 2014

POBLACIONES » Cullera » Carles Garcés elegit com futur titular de la Banda i Orquestra Simfònica Santa Cecília Cullera
» Música

Carles Garcés elegit com futur titular de la Banda i Orquestra Simfònica Santa Cecília Cullera

Prop d’un centenar de músics van participar en l’elecció del nou director

._000241
Músics de la Banda i Orquestra Simfònica de la SMI Santa Cecília Cullera, van escollir ahir, en el procés d’elecció del nou director titular de les dues agrupacions el sorià Carlos Garcés Fuentesalz. Garcés cobrirà la vacant de direcció a falta de tancar les condicions laborals, amb la comissió artística. L’auditori de la Societat va acollir prop d’un centenar de músics que van participar en l’elecció del nou director, així com alguns que per motius professionals es troben fora i van fer arribar el seu vot. La votació va ser secreta i individual i el recompte de vots, en total 102, es va dur a terme públicament en finalitzar el temps d’elecció del candidat.
Els músics convocats a aquest procés van haver d’escollir un dels sis directors convidats que han dirigit prèviament la Banda aquests últims mesos, durant el Cicle de Concerts d’Hivern de l’Ajuntament de Cullera. En aquests peculiars comicis es disputaven la plaça vacant els següents directors, Pablo Marqués, Carlos Garcés, Francisco Valero, Rafael Pasqual, Sergi Pastor, i José Sanchis, aconseguint un major nombre de vots Carlos Garcés, natural de Sòria i actual Director Titular de les Orquestres la “Lira Numantina” i “Ciudad de Palència” La Junta Directiva de la SMI Santa Cecília Cullera, ha treballat per tal que el músics hagen pogut participar i elegir democràticament el seu futur director.
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.