| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 08/01/2014

POBLACIONS » Benifaió » Subvencions i ajudes

Benifaió recibe una subvención para la restauración de la Torre Muza

De más de 24.000 euros para iniciar la primera fase


._000248
La Conselleria de Cultura ha comunicado al Ayuntamiento de Benifaió la adjudicación de una subvención que asciende a 24.623 euros para iniciar los trabajos de la primera fase de restauración de la milenaria Torre Muza de Benifaió. La notificación de adjudicación detalla que en breve comenzaran los trabajos de restauración de la torre muza en su primera fase consistente en intervenciones arqueológicas, movimiento de tierra, levantados y labores de consolidación y reparación. Además el proyecto ejecutará los rellenos y nivelación de terreno para acometer la intervención en la parte superior de la edificación. En esta primera fase, la finalidad de los trabajos será tal y cómo se ha comunicado al consistorio, “consolidar y recuperar zonas de la torre utilizando la misma técnica constructiva tradicional del tapial, en este caso tipo monolítico realizado con piedras de grandes dimensiones”.
Cabe recordar que, tal y cómo informaron los técnicos de la Universidad Politécnica de Valencia como redactores del proyecto de restauración, la torre presenta un importante estado de deterioro en la parte de remate y almenas por lo que se aconsejaba una urgente actuación de reparación y consolidación de esta zona.
La alcaldesa de Benifaió Amparo Arcís ha manifestado que con esta importante subvención que llega tras muchos años de gestiones “por fin se acometerá esta primera fase para proteger, consolidar y salvaguardar el importante valor arquitectónicó de la Torre Muza”.
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.