| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/12/2017

POBLACIONS » Benifaió » Economia » Ocupació

Benifaió impulsa la ocupación laboral con dos nuevas contrataciones

Con una subvención de 24.501 euros del SERVEF para contratar a dos vecinos desocupados durante seis meses


._000519

._000521
El Ayuntamiento de Benifaió ha recibido una subvención de 24.501 euros del SERVEF para llevar a cabo la contratación de dos personas desocupadas. La contratación laboral se formalizará antes de finalizar este año y se desarrollará durante seis meses. Serán “dos vecinos de Benifaió” como oficial de pintura y peón de pintura “los encargados de realizar los trabajos de mantenimiento de pintura de edificios municipales y pintura viaria”, ha matizado la alcaldesa de Benifaió Marta Ortiz. En concreto, “los edificios municipales que se verán beneficiados de estas mejoras en pintura serán los centros escolares”, destaca la alcaldesa. La contratación se llevará a cabo a través del programa EMCORP, dirigida a contratación de personas desocupadas de como mínimo 30 años de edad para la realización de obras o servicios de interés general. La alcaldesa Marta Ortiz ha destacado que este programa laboral “cumple con nuestro objetivo como equipo de gobierno que no es otro que nuestros vecinos desempleados puedan acceder al mercado laboral”. 
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.