| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/04/2018

POBLACIONS » Benifaió » Social

Benifaió convoca unas bases para ocupar el cargo de cronista oficial

El cargo de cronista, según se publica en las bases, es un cargo vitalicio, honorífico y gratuito

._000448 

._000368
En la sesión ordinaria del Pleno del Ayuntamiento de Benifaió celebrada el pasado miércoles 25 de abril se aprobó por unanimidad la publicación de las bases que rigen por sistema de convocatoria pública y concurso de méritos el cargo de Cronista Oficial de Benifaió.
Tras la renuncia en el mes de abril del pasado año 2017 del entonces cronista local Francesc Beltrán, desde el consistorio se han trabajado unas bases que ya pueden ser consultadas a través del portal de transparencia de su  página web: (http://benifaio.sedelectronica.es/board).
En las bases se detalla que los objetivos del cargo son, entre otros, defender los valores históricos, patrimoniales, culturales y lingüísticos del municipio además de velar por ampliar el archivo histórico.
El cargo de cronista, según se publica en las bases, es un cargo vitalicio, honorífico y gratuito, aunque se especifica que podrá ser compensado en el campo de su competencia por gastos derivados de trabajos solicitados por el Ayuntamiento. Se exige entre los requisitos ser mayor de edad, vivir en la Comunidad Valenciana y estar vinculado al municipio de Benifaió.
Los interesados pueden ya presentar su solicitud en el Ayuntamiento de Benifaió, en un plazo máximo de diez días desde su publicación, adjuntando la documentación formativa y documental que se detalla en las bases.
Ajuntament de Benifaió

  
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.