| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/09/2014

POBLACIONS » Benifaió » Convocatòries concursos i premis

Benifaió convoca en un concurso fotográfico la elección de la portada del libro de fiestas 2015

Los participantes podrán entregar sus obras del 15 al 30 de septiembre


._000255
De nuevo la portada del libro de fiestas patronales de Benifaió se decidirá por concurso. El plazo de presentación de obras se iniciará el próximo lunes 15 y finalizará el día 30 de septiembre. Aquellos profesionales o no de la fotografía tienen ya la oportunidad un año más de poder ser el autor de la portada del libro de fiestas del próximo año. Las obras se entregan en el Registro de Entrada del Ayuntamiento. Se da la opción de que los interesados pueden participar aportando una foto a este concurso o una combinación de imágenes. El premio, además de metálico, será la distinción de ser la portada oficial de libro de fiestas del año próximo. Entre las bases publicadas se detalla que el tema ha reflejar en la imagen ha de estar relacionado con las fiestas patronales de Benifaió, elaborado con técnica libre, en blanco y negro o color y con un tamaño máximo de 21 x 24. El jurado, compuesto por la alcaldía, los miembros de la comisión informativa de fiestas, y un profesional de diseño gráfico, decidirá en una comisión informativa de fiestas la fotografía que será la imagen del libro oficial del 2015. Los interesados en participar pueden consultar las bases en el tablón de anuncios de la página web municipal www.benifaio.es.
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.