| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 09/04/2014

POBLACIONS » Benifaió

Benifaió clausura su IV Semana Cultural Roquette con un balance positivo

El director de la empresa Roquette Rafa Obiol destaca la alta participación de esta edición


._000243
Benifaió ha proyectado la cultura desde diversas vertientes durante una semana. Del 1 al 8 de abril ha tenido lugar la IV Semana Cultural Roquette, un evento cultural con una programación frenética donde han destacado actividades para promocionar la música, el respeto por el medio ambiente o las artes escénicas. En la jornada del martes 8 de abril tuvo lugar en una Cámara Agraria al completo de asistentes la clausura de la semana con un acto cultural cómo no podía ser de otra forma, un recital de poesía y música donde intervinieron vecinos del municipio, alumnos del CEM Benifaió y trabajadores de la empresa, junto a la voz del afamado recitador Vicent Camps. Tras las actuaciones el director de la empresa Rafa Obiol alabó la “alta participación en cada actividad, un dato que cada año va en aumento y esa es la recompensa a nuestro trabajo”. La alcaldesa de Benifaió Amparo Arcís destacó el trabajo conjunto  “de técnicos de la concejalía de cultura, el CEM benifaió y trabajadores de la empresa para poder impulsar durante siete días la cultura en Benifaió de una forma tan amplia”. Arcís agradeció a Roquette “el patrocinio de ésta y otras muchas iniciativas en Benifaió”. Desde la empresa señalaron que cada año aumenta la calidad de la programación y en “2015 seguiremos apostando fuerte por esta semana ya consolidada”.
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.