| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/10/2015

POBLACIONS » Benifaió » Política

Benifaio amplia el fraccionamiento del pago de impuestos y bonifica en un 95% el pago de plusvalía

Los vecinos se verán “beneficiados de importantes ventajas fiscales” señala la alcaldesa


._000340
El pleno ordinario de Benifaió aprobó por unanimidad la modificación de la ordenanza fiscal general de gestión y recaudación de tributos y demás ingresos de derecho público a propuesta del actual equipo de gobierno. Así, como señala la alcaldesa Marta Ortiz “se podrá aplazar el fraccionamiento de estos impuestos, quienes así lo soliciten, pasando de un año a dos y medio”
Otras de las “ventajas fiscales que tendrán los vecinos será en concepto del pago de plusvalía aplicado a la vivienda heredada del causante” matiza la alcaldesa. Así en aquellas viviendas con un valor catastral del suelo igual o inferior a 30.000€ (que según zonas supone un valor catastral de la vivienda de 65.000 euros) tendrán una bonificación en el pago del  95 %, es decir que prácticamente quedan exentas, corrigiéndose así el agravio que supone heredar la vivienda familiar y tener que satisfacer cantidades elevadas derivadas de este impuesto.-
Ortiz ha destacado la “satisfacción por haber conseguido llevar a cabo en el primer año de legislatura, la promesa electoral de bajar los impuestos y cumplir así uno de los objetivos principales que nos habíamos marcado en beneficio de la economía familiar en momentos difíciles como los actuales”.
Ajuntament de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.