| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/01/2013

POBLACIONS » Benifaió » Religió i culte

Benifaió vivirá el próximo fin de semana la festividad de Sant Antoni Abat

El domingo, a las 10:30 horas, bendición de los panes y de las típicas calderas como acto previo a la solemne misa en honor del santo


Benifaió se prepara para vivir el próximo fin de semana una de sus celebraciones más tradicionales y participativas la fiesta religiosa dedicada a Sant Antoni.
El grupo de festeros que este año está encargado de organizar la programación ha preparado para el próximo viernes 18 la tradicional Cremà de la Foguera. La Plaza de Sant Antoni de Benifaió volverá a concentrar a un gran número de vecinos como cada año para presenciar a partir de las 19:00 h el tradicional ritual del fuego. Un poco antes, hacia las 17:30h las festeras repartirán la conocida “xocolatà” entre los asistentes.
El sábado 19 las instalaciones del centro cultural L’Arrossera, próximo a la plaza de Sant Antoni, será el punto de encuentro para recoger los panes que vecinos, asociaciones y entidades hagan llegar para su posterior bendición. De 16:00h a 20:00h será el horario de recogida de panes.
Ya el domingo 20 tendrá lugar la fiesta en honor a Sant Antoni en la misma plaza. Hacia las 10:30 h está prevista la bendición de los panes y de las típicas calderas como acto previo a la solemne misa en honor del santo que se celebrará a las 12:00 h en la iglesia parroquial. Tras el acto religioso se llevará a cabo la bendición de animales en la Plaza de Sant Antoni donde los vecinos podrán pasar a su mascota por el agua bautismal.
Ajuntament de Benifaió

 

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.