| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/06/2013

POBLACIONS » Sueca » Política » Turisme

Belén Hoyo, en Sueca: “La llegada de turistas crece más que nunca y el paro baja más que nunca”

La Coordinadora General del PP de la provincia de Valencia ha destacado que “la CV es donde más creció el número de turistas extranjeros en mayo

elarmariodeamanda20121129
La Coordinadora General del PP de la provincia de Valencia, Belén Hoyo, ha destacado en un almuerzo comarcal en Sueca junto a alcaldes y portavoces del PP de la Ribera Baixa, que “la Comunidad Valenciana es donde más creció el número de turistas extranjeros en mayo, un 17,4% más, hasta alcanzar los 1,9 millones en lo que llevamos de año gracias a las políticas de Mariano Rajoy y Alberto Fabra".
"La Comunidad Valenciana ha vuelto a incrementar su cifra de turistas internacionales por séptimo mes consecutivo, lo que beneficia no sólo al sector hostelero valenciano sino también a muchos pequeños y medianos empresarios", ha recalcado la diputada nacional. Al respecto, Belén Hoyo ha subrayado que "la llegada de turistas supone la llegada de riqueza y la creación de puestos de trabajo en muchas comarcas valencianas, entre ellas la Ribera Baixa".
Así, Hoyo ha subrayado que el hecho de que "lleguen más turistas británicos, alemanes, rusos o noruegos que nunca a Sueca, El Perelló, El Mareny o Cullera significa que se benefician restaurantes, bares, hoteles, campings, pero también panaderías, fruterías e indirectamente nuestros agricultores y arroceros, nuestros pescadores y otros muchos sectores", ha manifestado ante los alcaldes del PP de la Ribera. Leer noticia completa en elperiodicodeaqui.com.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.