| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/01/2017

POBLACIONS » Cullera » Animals » Successos

Aparece un perro estrangulado en las vías del tren a su paso por Cullera

CARTAS AL DIRECTOR | "Este acto de salvajismo y barbarie muestra lo enfermos que pueden estar algunos"



En la ciudad de Cullera, en la entrada del coto de caza, aún se encuentra este perro que fue cruelmente asesinado y torturado. Se nota que tenia dueño, pues el collar antipulgas estaba puesto, pero fue estrangulado y puesto en las vías del tren para que éste le partiera en dos.
Este acto de salvajismo y barbarie solamente muestra lo enfermos que pueden estar algunos mal llamados ¿humanos?, que no son más que "asesinos".
Tenemos información sobre una falsa protectora animal que no cuenta con ningún tipo de autorización municipal para capturar o recoger perros abandonados. Tampoco está de alta como protectora animal y en la ciudad de Cullera y las próximas se dedica de forma ILEGAL a capturar a perros y gatos, los cuales terminan perdidos para siempre, abandonados para morir de hambre o sed en cualquier sitio remoto perdido y extraviado.
También se sabe en la ciudad cullerense que hay quien se dedica a capturar y desaparecer gatitos haciéndose pasar por protectora animal.
Pido al periódico El Seis Doble que haga públicas estas imágenes y la penosa situación que se viene dando en Cullera, esperando que al igual que lo sucedido con los gatitos asesinados hace algunos años esta situación se investigue para ponerle fin. Muchas gracias.
David Jovel
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.