| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/10/2012

POBLACIONS » Almussafes » Empreses

Almussafes inicia mañana la producción del nuevo Ford Kuga

La planta fabricará el modelo en función de la demanda, a pesar de que tiene una capacidad para 450 unidades diarias

La factoría Ford de Almussafes comenzará mañana a producir las primeras unidades del nuevo Kuga con la fabricación de cinco vehículos de este modelo bajo demanda.
La producción del Kuga se inicia una vez concluida la fase de pruebas y realizados los ajustes necesarios para este modelo, que se lanzará oficialmente a mitad del mes de noviembre.
La planta valenciana, con una capacidad instalada de 450 vehículos diarios del Kuga, fabricará el vehículo en "aceleración suave" según la demanda y se prevé que alcance la media de producción dentro de unas semanas.
Hoy lunes se aplica una jornada de paro dentro de los seis días completos de parada acordados para el nuevo expediente de regulación de empleo (ERE) originado por la bajada de producción, con lo que solo queda pendiente el 2 de noviembre.
Además, mañana se pone en marcha una reducción de jornada de hora y media en el turno de mañana y el de tarde para el resto del año.  Leer noticia completa en ABC
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.