| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/03/2013

POBLACIONS » Alberic » General

Alberic nombra al Cronista Oficial de Alberic y de La Ribera Alta

El alberiqueny, Josep Lluís Doménech, es también miembro fundador de la AVL


El hijo de Alberic, Josep Lluís Doménech, ha sido nombrado Cronista Oficial de Alberic y Cronista de la Ribera Alta, por unanimidad en el pleno del Ayuntamiento de Alberic celebrado ayer, 14 de marzo.
“Es un privilegio para nosotros poder nombrar desde el Ayuntamiento de Alberic una figura tan importante como es la del cronista de nuestra comarca, de la Ribera Alta y que además sea también cronista de nuestro pueblo. El orgullo es máximo ya que esta persona además es de hijo de Alberic”, aseguró la primera Teniente de alcalde i concejal de cultura, Dolors Palomares.
Según los diferentes diccionarios al uso, un cronista no es solo un historiador o un archivador, su trabajo es más amplio y general, ya que también hace relatos de su época, contemporáneos. Josep Lluís Doménech agrupa todas estas características con la garantía que le da su amplio currículum. Miembro fundador de la Acadèmia Valenciana de la Llengua, Doctor en Psicología, Licenciado en Filosofía y Letras y en Ciencias de la Educación…, y muchos más títulos, además tiene en su haber ser el escritor más prolífico con 107 libros publicados en 38 años.
Ajuntament d’Alberic 
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.