| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/05/2014

POBLACIONS » Algemesí » Esports » Futbol » Homenatges i celebracions

Algemesí recibe al Algemesí CF en recepción oficial por su reciente ascenso a categoría preferente

Los jugadores, el presidente del club, Juan Romera y el equipo directivo del Algemesí CF han regalado al Consistorio una camiseta firmada en recuerdo de este gran ascenso


._000274
El Ayuntamiento de Algemesí ha recibido hoy jueves, 15 de mayo, a las 20 horas,  al Algemesí CF en recepción oficial la cual ha tenido lugar en el salón de plenos del Consistorio. Con este acto ha querido  para felicitar al Algemesí CF  por su reciente victoria y por su nuevo ascenso. De igual modo, los jugadores, el Presidente del club, Juan Romera y el equipo directivo del Algemesí CF han regalado al Consistorio una camiseta firmada en recuerdo de este gran ascenso. El Algemesí CF jugará la próxima temporada en nueva categoría: Regional Preferente. El equipo de fútbol ha conseguido ser campeón de su grupo de primera regional, cosa que le garantiza el ascenso a preferente para la temporada 2014-2015. La trayectoria del Algemesí CF ha sido impecable durante esta última temporada. Con 21 victorias, tres empates y solo cuatro partidos perdidos, han conseguido el título y el ascenso a falta de una última jornadas para finalizar la liga, en la que además, el equipo local jugará fuera de casa. El equipo entrenado por Toni Burguete cumple así el objetivo que se marcó a principio de temporada, ganar la liga y ascender con ello de categoría, una suma de triunfos que este equipo ha ido cosechando  en cada uno de los partidos realizados.
Ajuntament d'Algemesí
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.