| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 20/09/2013

POBLACIONS » Algemesí » Bous » Exposicions » Fotografia

Algemesí ofrecerá en el Museu Valencià de la Festa tres exposiciones taurinas en Setmana de Bous

Se inaugurarán este próximo martes, 24 de septiembre


El próximo martes 24 de septiembre, a las 13 horas, se presentarán en el Museu Valencià de la Festa tres nuevas exposiciones de contenido taurino: la exposición de los carteles finalistas del concurso “Setmana de Bous 2013”, la retrospectiva presentada por la revista “Avance Taurino”  en su 20 aniversario y la exposición fotográfica de la “Penya Fanecades”, que cumple este año sus 50 años de existencia.
La retrospectiva presentada por la revista “Avance Taurino”  en su 20 aniversario  exhiben las portadas más significativas y que han marcado la evolución de su diseño, fotos de crónicas, ilustraciones, caricaturas, recuerdos, curiosidades, como los originales de las primeras colaboraciones, premios y vestidos de torear que forman parte de la historia de la plaza de toros de Valencia.
La Exposición fotográfica de la “Penya Fanecades”, que cumple sus 50 años de existencia ha hecho historia entre las peñas cadafaleras de Algemesí, al ser la única que cumple 50 años ininterrumplidos contruyendo cadafal en esta emblemática plaza. Son 50 años en las que tres generaciones de “cadafaleros” abuelos, padres e hijos, se han implicado en una de las celebraciones más significativas para los algemesinenses.
Desde 1964 hasta 2013, ha sido una de las agrupaciones más participativas en todos los actos de la fiesta y fue además,  la peña impulsora de las típicas casetas que cada año se instalan en el parque salvador Castell.
Ajuntament d'Algemesí
._000234
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.