| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 1 de marzo de 2017

POBLACIONES » Alzira » Entrevista a Albert Furió, (3): 'L’augment en festes ve donat per la proclamació de les Falles com a Patrimoni de la Humanitat'
» Economía » Entrevistas » Política » V

Entrevista a Albert Furió, (3): 'L’augment en festes ve donat per la proclamació de les Falles com a Patrimoni de la Humanitat'

'No deuríem vore este augment com un gasto, sinó com una inversió; este capital invertit té retorn en l’economia local'


._000462
En la tercera i última entrega de l’entrevista a Albert Furió, regidor d’Economia, Hisenda i Joventut d’Alzira tractem els temes de Festes, Educació, Cultura i Comerç. Una vegada el regidor ens ha explicat que les partides de Serveis Socials i Ocupació són les primeres a les que es destinen els recursos i una vegada estan suficientment pressupostades s’atenen altres, ens fixem en l’augment important (40.000 euros més de subvenció per a la Junta Local Fallera) en l’apartat Festes. “No deuríem vore este augment com un gasto, sinó com una inversió i donat que Alzira és la segon potència en falles i tots els diners destinats a engrandir esta festa tenen retorn directe en l’economia local”, afirma Furió.
En la branca d’Educació destaca l’ajuda per al transport, que passa de 10.000 a 20.000 euros. I en referència a la Cultura recorda que “hem tret la cultura als parcs i als carrers, hem ampliat el ventall d’opcions culturals i podem destacar que els concerts del 9 d’octubre no costen diners a l’Ajuntament”, assegura el regidor.
El Casal Jove, els esports i el comerç d’Alzira també tenen cabuda en esta tercera part que es pot escoltar en l’àudio que adjuntem en cada article.
E6D




El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.