| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/02/2015

POBLACIONS » Alberic » Homenatges i celebracions

Alberic organiza una completa Setmana de la Dona

La presentación tendrá lugar el día 2 con una inauguración de la exposición colectiva en homenaje a Carola Arcos


._000238
Alberic ha organizado un completo calendario de actos a razón de la celebración del Dia de la Dona. El ayuntamiento que comanda Toño Carratalá ha querido que las actividades se prolonguen durante toda una semana, con un sinfín de opciones de ocio, formación o deporte para las féminas del municipio. Así, después de la presentación que tendrá lugar el día 2, con una inauguración de la exposición colectiva en homenaje a Carola Arcos, empezarán las actividades. El día 3 se celebra un viaje cultural, mientras para el 4 está prevista una charla informativa de la Policía Local a cargo de las unidades de Protocolo, contra la violencia de género y la canina. También habrá ese día un taller de defensa personal por parte del Club Deportivo Bu Jutsu, mientras el 5 estará reservado para una demostración y degustación culinaria que ha organizado la Asociación de Ames de Casa de Alberic. En los días siguientes están programados charlas sobre alimentación en la mujer adulta que asumirán expertos alimentarios de la casa Danone y que tendrá lugar en la sala de exposiciones de la Casa de la Cultura, cenas y bailes conmemorativos en la Sala Atenea, un torneo de pádel femenino (que vivirá ya su tercera edición), una matinal deportiva con clases de zumba incluida el día 8 en la Plaça de la Constitució y la obra teatral “Germanes, veïnes i... cupons”, interpretada por el Grup de Dones d’Alberic en el Teatre Liceo (día 8 a partir de las 18 horas para cerrar los actos conmemorativos), con entrada gratuita.
Ajuntament d'Alberic
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.