| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 4 de abril de 2019

POBLACIONES » Alberic » Alberic acollirà una jornada d'educació inclusiva
» Cursos, jornadas, talleres

Alberic acollirà una jornada d'educació inclusiva

Es realitzaran a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Alberic el divendres 5 i dissabte 6 d'abril


._000647
L'Ajuntament d'Alberic, en col•laboració amb el Centre de Formació, Innovació i Recursos Educatius (CEFIRE) i la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana celebra per primera vegada baix el nom de "Jornades d'inclusió: procés transformador de l'escola al segle XXI ", diferents activitats encaminades a millorar la formació del professorat dels centres educatius de la Comunitat Valenciana. Les jornades es dividiran en ponències i tallers i es realitzaran a la sala de plens de l'Ajuntament d'Alberic els dies divendres 5 i dissabte 6 d'abril, i s’espera l’assistència d’unes 200 professores i professors.
Divendres a les 5 de la vesprada es farà el lliurament de documents i acreditacions i posteriorment, a les 17:30 hores es procedirà a la presentació de les jornades a càrrec de Toño Carratalà, alcalde de la localitat; Pedro Sigler, sotsdirector general de formació del Professorat de la Conselleria d'Educació; i Toni Pérez, director del CEFIRE de Xàtiva. A continuació es durà a terme la primera ponència del curs: "Els reptes de l'escola del segle XXI: Redireccionar les mirades, canviar les pràctiques educatives cap a la inclusió", a càrrec de Coral Elizondo, Orientadora de EOIP de la Comunitat d'Aragó. Dissabte les jornades començaran a les 9 del matí amb el lliurament de documentació i acreditacions i a les 9:15 hores començarà la primera activitat que consistirà en un taller pràctic que servirà per donar les claus per a la inclusió. De 11:30 a 12:00 hores hi haurà un descans i al migdia es tornarà a reprendre el taller amb la segona part, que tractarà sobre les claus del procés ensenyament-aprenentatge amb propostes metodològiques inclusives, programació multinivell i avaluació inclusiva. Coral Elizondo, la ponent del curs, és diplomada en EGB especialitat de ciències, pedagogia terapèutica i música i és llicenciada en psicologia especialitat en psicologia educacional per la Universitat de Saragossa.
A més, va ser directora del Centre Aragonès de Recursos per a l'Educació Inclusiva durant 5 anys i va dirigir el CEIP Puerta de Sancho entre 2007 i 2012. Elizondo és una pionera en la defensa de l'Educació Inclusiva com una necessitat dins d'una societat diversa, canviant i globalitzada per donar resposta a tot l'alumnat dins l'aula ordinària. A més, és ferma defensora de la idea que l'escola necessita una transformació i el professorat és un dels pilars fonamentals juntament amb el suport de les famílies perquè la mateixa siga possible.
Ajuntament d'Alberic

 

._000625


._000604

 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.