| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/01/2015

POBLACIONS » Alberic » Exposicions » Fotografia

Alberic acoge una exposición de fotos sobre su Semana Santa

La muestra, con instantáneas de Juan Marco Soler, se podrá visitar hasta el 13 de febrero


._000006
La Sala de Exposiciones del antiguo Ayuntamiento de Alberic acoge hasta el 13 de febrero una muestra de fotografías realizadas por Juan Marco Soler sobre la Semana Santa. Esta semana se vivió la inauguración, a la que acudió la concejal de Cultura del consistorio, María Ángeles Galdón. Desde su particular objetivo, el fotógrafo valenciano, aunque nacido en Francia, retrata escenas y momentos de procesiones celebradas en la localidad de la Ribera Alta, donde los cofrades, los costaleros o los espectadores son los protagonistas mostrando gestos o realizando acciones inusuales y de cariz muy personal durante los actos. Eso sí, el artista tampoco quiso olvidarse de los pasos, ya fuera en el dosel o durante un acto procesional.  Pep Giner, funcionario de Cultura, fue el encargado de guiar una presentación en la que se repasó desde los inicios de la fotografía hasta los momentos en los que se encuentra situado este arte que él mismo definió como una disciplina en la que el artista consigue expresar todos sus sentimientos. Esta exposición se podrá visitar de lunes a viernes de 18:30 a 20:30 horas.
Ayuntamiento de Alberic
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.