| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/02/2014

POBLACIONS » Albalat de la Ribera » Política

Albalat de la Ribera mantiene inutilizada desde 2010 una central fotovoltaica que costó 79.000 euros

El Ministerio de Industria no permite conectar a la red esta infraestructura financiada con el Plan E


._000246
Los diversos cambios legales en materia energética están provocando no solamente el enfado de quienes invirtieron en las renovables sino también que muchas infraestructuras construidas al albur de la burbuja generada en ese sector estén quedando prácticamente inutilizadas. Un claro ejemplo de ello en la comarca se encuentra en Albalat de la Ribera, donde el ayuntamiento tiene parada una central solar fotovoltaica desde el año 2010 al no poderla conectar a la red de distribución eléctrica como consecuencia de las modificaciones legislativas impulsadas por el Gobierno de Mariano Rajoy. La instalación fue financiada a cargo del Fondo Estatal para el Empleo y la Sostenibilidad dentro del segundo Plan E, impulsado por el ejecutivo socialista de José Luis Rodríguez Zapatero en 2009. Aquella iniciativa se marcó como objetivo dinamizar a corto plazo la ya entonces maltrecha actividad económica del país y, al mismo tiempo, favorecer inversiones que contribuyeran a la sostenibilidad social y ambiental. En el marco de ese programa, el consistorio albalatense recibió un total de 382.808 euros, de los cuales 79.233 se dedicaron a la construcción de la citada central, mientras que el resto se invirtió en el nuevo Centro de Día.
Leer noticia completa en levante-emv.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.