| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 29/07/2015

POBLACIONS » Alzira » Política

Alarma en La Safor porque aparecen en Gandía cuatro infectados por un virus que transmite el mosquito tigre

En Alzira, no hay una relación lógica y coherente entre lo que afirman los políticos desde hace unos años y que el paseo fluvial esté abierto


El Departamento de Epidemiología de Gandía ha informado que se han detectado cuatro casos de personas afectadas por una enfermedad vírica derivada de la picadura de los mosquitos tigre. Según el doctor Amancio Peñuelas, "dos personas venían ya con la enfermedad del chikungunya y otros dos casos se han desarrollado aquí".
Los especialistas aconsejan que no se estanque agua en cualquier recipiente de nuestro entorno, aunque sea en poca cantidad, y evitar acercarse a charcas, barrancos o lechos de río que tengan remansos.
Nuestro diario publicaba el pasado lunes un artículo en el que se denunciaba
la incoherencia del paseo fluvial de Alzira, un entorno que, por una parte preocupaba a los políticos locales, tanto del gobierno anterior como del actual y, por otra, lo han puesto en valor (PP) y no lo han cerrado por prevención (actual tripartito).
Es evidente que la presencia del mosquito tigre en nuestra zona comporta un problema de salud pública para los ciudadanos. Son necesarias medidas ya.
E6D
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 2Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.