| Edición diaria núm: | Año: 6 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 20 de noviembre de 2017

POBLACIONES » General » Ajuntaments i empresaris de la Ribera treballaran en la creació de productes turístics
» Educación y formación » Turismo

Ajuntaments i empresaris de la Ribera treballaran en la creació de productes turístics

“Este tipus d'accions participatives són fonamentals per a poder coordinar voluntats i dissenyar accions supramunicipals"

 ._000079
El Consorsi de la Ribera celebrarà el 20 de novembre un focus group per a la creació de productes turístics que aprofiten al màxim els atractius i l'oferta empresarial de la Ribera Alta i la Ribera Baixa. Esta dinàmica participativa s'integra en el projecte “Disseny d'estratègies per a la creació de producte turístic en l'àmbit del Pla de Dinamització i Governança Turística de la Ribera”, finançat a través de Generalitat Valenciana, la Diputació de València i el propi Consorci de la Ribera.
El pròxim 20 de novembre se celebrarà en la Seu de la Mancomunitat de la Ribera Alta (Carrer del Taronger, 116, Alzira) dos focus groups dirigits a administracions públiques (polítics i tècnics municipals de turisme, AEDLs, informadors turístics, gestors culturals, etc.) i empresaris (allotjaments, restaurants, empreses de turisme actiu, guies turístics, agències de viatges, etc.) per abordar de forma integral i supramunicipal la creació de productes turístics.
El focus group dirigit a administracions públiques es realitzarà de 10:30 a 13:30h, mentres que el focus group dirigit a empreses es durà a terme de 17:00 a 20:00h.
Durant les dinàmiques, que seran conduïdes per un equip de consultors de CastroConsulting Business Strategy, es presentaran resultats preliminars de l'estudi que està realitzant esta consultora, per a posteriorment demanar l'opinió dels participants sobre les principals estratègies que s'han de seguir i les actuacions a desenrotllar per a l'articulació de productes turístics competitius i plenament comercialitzables.
A partir de les diferents anàlisis i diagnòstics realitzats per esta consultora i les opinions abocades pels participants en els focus groups es dissenyaran les actuacions a realitzar durant 2018 amb finançament del Pla de Dinamització i Governança Turística de la Ribera.
Segons Oscar Navarro, president del Consorci de la Ribera, “Este tipus d'accions participatives són fonamentals per a poder coordinar voluntats i dissenyar accions supramunicipals que transcendisquen el pla teòric i es puguen portar a la pràctica en el mig i curt termini”. I afig “la creació de productes turístics és clau per a poder traure el màxim partit a tots els atractius que tenim en els nostres municipis, generar sinergies i desenrotllar plenament l'activitat turística”.
Consorsi de la Ribera 



El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.