| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 21 de febrero de 2017

POBLACIONES » Carcaixent » Ahir es presentà a Carcaixent la Plataforma Socialista a la Ribera Alta en suport a Pedro Sánchez
» Política » V

Ahir es presentà a Carcaixent la Plataforma Socialista a la Ribera Alta en suport a Pedro Sánchez

Declaracions de David Pedrón, portaveu de la Plataforma Ribera Alta: “No busquem la divisió del partit, volem que deixen decidir a les bases”



Arran els fets ocorreguts el passat mes d'octubre al PSOE, que van finalitzar amb l'expulsió de Pedro Sánchez com a secretari general, la seua dimissió com a Diputat i al final el vot de abstenció per a que pogués governar el PP, “han fet que una gran majoria de la militància socialista no es trobe representada per eixes decisions i conseqüències posteriors”, segons ens comenta David Pedrón, membre del Partit Socialista de Carcaixent.
“Des d'un grup de Socialistes de Carcaixent, i sempre a nivell individual, hem pres la decisió de constituir una plataforma local i ara passarem a constituir una comarcal per donar suport a la candidatura de Pedro Sánchez en les pròximes eleccions primàries del PSOE”, confirma Pedrón.
El Centre d'Empreses de Carcaixent va acollir una nodrida representació de socialistes de tota la comarca. Van intervindre Andrés Perelló, Vicent Vercher i Pepe Reig. En la reunió van compartir opinions i van debatre respecte a les pròximes eleccions primàries del PSOE. 
E6D

 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.