| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/05/2015

POBLACIONS » ELS CIUTADANS NO SOM TONTOS » Aequo animo » Articulistes » Educació i formació » Opinió » Ramón Alfil

Aequo animo | Cerrar una escuela por el calor demuestra que los políticos son uno de los peores problemas que tiene España

"No falla el sistema, fallan estos tipejos y tipejas"


Muchas son las circunstancias que han hecho que la Comunidad Valenciana sea el hazmerreír de este país. En Alzira acaban de cerrar una escuela pública por sus deficiencias. Su estructura metálica supone que cuando se alcanzan temperaturas por encima de los 30 grados, el centro se convierta en una olla en ebullición. Se suspenden las clases, los niños se quedan en sus casas y... ¡no pasa nada! Nadie dimite.
Valencia pagó 15 millones de euros por el diseño de 'Las torres de Calatrava', un proyecto que quedó en una maqueta y ni siquiera se empezó. Si este dinero se hubiera empleado en educación, hoy no estaríamos hablando de niños valencianos estudiando en cacerolas.
Cerrar una escuela por el calor demuestra que los políticos son uno de los peores problemas que tiene España. Estos sujetos que nos han llevado al drama social que estamos viviendo, sólo quieren liderazgo y poder, les importa un pimiento el interés general. Nada nuevo desde hace años.
Que sea habitual pagar a los políticos sueldos por encima de los 5.000 euros, o se despilfarre el dinero público a diestro y siniestro y se tengan que quedar unos niños sin poder ir a clase porque hace calor es despreciable. No falla el sistema, fallan estos tipejos y tipejas.
Ramón Alfil
 


 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 5Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.