| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Sábado, 12 de octubre de 2013

POBLACIONES » Sueca » A Sueca este cap de setmana Campionat de la C.V. Sub-21 de billar a 3 Bandes
» Deportes

A Sueca este cap de setmana Campionat de la C.V. Sub-21 de billar a 3 Bandes

A les instal·lacions del Club Billar Sueca, al Poliesportiu Cobert

._000242
Aquest cap de setmana del 12 i 13 d’Octubre es disputarà a les instal·lacions del Club Billar Sueca, al Poliesportiu Cobert, la segona prova del Campionat de la Comunitat Valenciana de Billar 3 Bandes en la categoria sub-21, amb una participació de 15 jugadors, sent el Club Billar Sueca el màxim representant amb un total de 5 jugadors que formen part de l’Escola del Club: Juan Luis Martí, Joan Benedito, Enric San Bartolomé, Jordi Martínez i Iván Moreno. Hi participaran també jugadors de la talla de Sergio Aparicio, del Club Billar València i que ha quedat 8é a l’últim Campionat del Món Júnior disputat a Grècia, i d’altres joves jugadors valencians com Peña, Carrión i Anguita que han estat Campions d’Espanya en categories sub.
Les partides es disputaran el dissabte des de les 9:30h. fins les 14h. en sessió matinal. Ja per la vesprada, a les 16h. es posen en marxa novament les partides fins les 21h. aproximadament. Diumenge pel matí, a les 10h. es disputaran les semifinals i acte seguit, al voltant de les 12h., la gran Final. Es recorda que l’entrada es GRATUÏTA i que el Campionat es pot seguir en directe per internet per la pàgina web www.clubbillarsueca.com
Club Billar Sueca
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.