| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 02/06/2013

POBLACIONS » Algemesí » Atletisme » Esports

976 corredores tomaron la salida ayer en la XXIX Volta a Peu Fira de Sant Onofre de Algemesí

También se disputaron tres carreras preparadas en especial para los niños


El Ayuntamiento de Algemesí, a través de la concejalía de Deportes y el Club de Correr Tortuga, han organizado la XXIX edición de la Volta a Peu Fira de Sant Onofre que se celebró ayer en dos modalidades, una para los más pequeños y otra para adultos. Al acto asistió el alcalde de Algemesí Vicent Ramón García Mont, el concejal de Deportes Marcos A.  Giner Lluch, miembros de la corporación municipal y componentes del Club de Correr Tortuga.
Los recorridos para los niños fueron: de 4 a 6 años, 80 metros; de 7 a 9 años, 600 metros y de 10 a 12 años, 1.200 metros. Por otra parte, el circuito semiurbano para adultos fue de 10 kilómetros.
Juan Enrique Ribes Buendía, presidente del Club de Correr Tortuga, declaró a nuestro diario que “parte de la gran expectación de esta carrera viene dada por la participación de los niños, pues atrae mucho la atención del público”. Participaron un total de 976 corredores adultos, tras poner la organización unos límites consecuentes con la seguridad y atención a los participantes. “Si no hubiéramos puesto un tope de 1.000 corredores, hubiéramos sobrepasado los 1.800”, aseguró Ribes.
El ganador en adultos fue Fouad Benzeroual, del Club CA Xàtiva, que consiguió hacer el recorrido en 31 minutos y 27 segundos. En el apartado de mujeres, la vencedora fue Ana Monzó Blasco, del Club de Correr Tortuga d’Algemesí, con un tiempo de 41 minutos y 15 segundos.
La entrega de trofeos corrió a cargo de los miembros del Ayuntamiento de Algemesí Amparo Lluch, Antonio Saa y Marcos Giner; así como por Juan Enrique Ribes, presidente del Club de Correr Tortuga.
 
PRIMEROS CLASIFICADOS
01 - 00:31:27 FOUAD BENZEROUAL (C.A. XATIVA)
02 - 00:33:13 MANUEL TORNERO ARAGO (LA SANSI)
03 - 00:33:43 SAIKOU BARROW (BIKILA NIKE VALENCIA)
04 - 00:33:50 TOMAS PLA SANCHIS (C.D. RUNNERSWORLD)
05 - 00:34:29 VICENT GIMENO RIPOLL (C.D. RUNNERSWORLD)
06 - 00:34:38 SALVA PALERO MARTINEZ (C.A.CULLERA)
07 - 00:34:39 VICENT RIBERA (SD CENTPEUS)
08 - 00:34:44 ALAIN PEREZ SEBASTIA (CLUB TORTUGA ALGEMESI)
09 - 00:34:51 RAMON REYES SANCHEZ  (C.D. RUNNERSWORLD)
10 - 00:34:52 ADELINO PASTRANA PAVIA (C.A. L'ALCUDIA)
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.