| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 12 de noviembre de 2012

GASTRONOMÍA » Gastronomía en la Ribera » Fivamel a Montroi, tot un èxit a pesar de la roïna climatologia
» Articulistas » Eventos gastronómicos » Repostería » Salva Roses

Fivamel a Montroi, tot un èxit a pesar de la roïna climatologia

El somni per al futur és que la Fira de la Mel forme part d’una ruta turística i que no siga tan sols una fira de tres dies

Fivamel, la Fira Valenciana de la Mel, que cada any es celebra a Montroi el segon cap de setmana de novembre, acaba de tancar les seues portes.
Carles Galletero, director de Fivamel ha contat a El Seis Doble que la edició d’enguany ha funcionat fenomenal, tant divendres com dissabte i també òptimament diumenge de matí abans de que la pluja fera acte de presencia; per tal motiu el propi director de la Fira li dona una puntuació de 9’5 sobre 10.
Galletero ha assenyalat que es pretén que siga una fira familiar on tracten que la gent que la visite es trobe molt a gust, una fira pedagògica on es puga conèixer el món de las abelles.
En quant al moment actual del sector apícola, Carles Galletero l'ha qualificat com un moment dolç, perquè és important el consum de mels de qualitat que se està produint a Espanya, així com per les exportacions que es realitzen a altres països.
El somni per al futur és que la Fira de la Mel forme part d’una ruta turística i que no siga tan sols una fira de tres dies.
Els organitzadors de Fivamel a Montroi són els primers sorpresos i els primers en felicitar al president de la Generalitat, Alberto Fabra, per recolzar amb la seua visita el que serà en breu la inauguració del Museu Valencia de la Mel.     ._000178   
Salva Roses

Declaracions de Carles Galletero
a El Seis Doble

Per a escoltar l'àudio en telèfons mòbils o tablets, clic ací
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.