| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 11 de noviembre de 2020

GASTRONOMÍA, OCIO Y MÁS... » Gastronomía y ocio en la Ribera » Cullera es presenta com una destinació segura per al turisme gastronòmic
» Eventos gastronómicos » Turismo

Cullera es presenta com una destinació segura per al turisme gastronòmic

La ciutat porta a la fira Gastrónoma la seua oferta culinària i posa en valor l’esforç de l’hostaleria per a frenar la pandèmia

 

Els productes gastronòmics de Cullera s’han promocionat en Mediterránea Gastrónoma, una de les fires més importants del Mediterrani. La ciutat ha aprofitat per a mostrar el potencial i la qualitat d’alguns dels seus productes per excel·lència.
A l’stand cullerenc han estat presents senyes d’identitat del municipi com l’arròs, el caldo de peix i marisc de la llotja de Cullera, la Paella de Cullera o els licors d’arròs i cassalla. A més també s’ha promocionat la Ruta Productes KM.0, una ruta per a descobrir les delícies de la localitat i que compta amb degustacions de productes locals.
La regidora de Turisme, Débora Marí, ha volgut posar de relleu la necessitat d’estar presents en estes fires perquè «són una oportunitat per a donar a conéixer Cullera i els seus productes, però també per situar l’hostaleria del municipi entre les referents de la cuina espanyola».
Marí també ha recalcat la importància de la gastronomia de Cullera en un moment decisiu per al futur del turisme. «En temps com l’actual, el bon fer i l’actitud de l’hostaleria i de tots aquells que treballen els nostres productes locals estan demostrant que la qualitat gastronòmica de Cullera està a l’altura i són un dels nostres reclams turístics», destaca l’edil.
El certamen gastronòmic, que ha estat una edició especial i reduïda a causa de la pandèmia, s’ha celebrat els dies 8 i 9 de novembre a Fira València. A més, davant la situació que viu el sector, esta edició ha servit per retre homenatge a l’hostaleria i l’agricultura.
La fira d’enguany, tot i ser diferent, era probablement més necessària que mai, segons manifesta Marí. «L’hostaleria de Cullera ha fet un esforç enorme per adaptar-se i reinventar-se davant esta nova normalitat i sobretot per garantir la seguretat dels clients i del turisme de la ciutat, i eixa labor també ha contribuït a fer de Cullera un destí segur», assegura.
Així, Cullera ha estat present en esta edició ‘més íntima’ de Gastrónoma per tal d’impulsar els seus productes i iniciatives gastronòmiques. Unes experiències que fan de la ciutat una de les destinacions de referència per al turisme gastronòmic i que, a més, seguixen la línia del programa de desestacionalització turística que du endavant el consistori per tal d’atraure visitants durant tot l’any i donar visibilitat a la marca Cullera.
Ajuntament de Cullera

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.